Es de los pocos padres que no echan pestes de la PlayStation. Sus hijos utilizan los videojuegos y las redes sociales para estudiar y practicar idiomas y él les suele citar en sus conferencias para expresar cómo, en un mundo que cambia a gran velocidad, los jóvenes se están sirviendo de la tecnología para explorar nuevas formas de aprendizaje. [..]
http://www.abc.es/familia-educacion/20140313/abci-richard-gerver-educacion-201403112038.html
http://www.elmundo.es/espana/2014/11/15/546662c8e2704e696f8b4571.html
Després de llegir els articles i altres informacións al respecte, tinc que dir que estic totalment d'acord.
ResponEliminaConvidar a no quedar-se només amb el titular i recordar que no es el mateix acavar una feina de clase a casa, que fer "tres hores" d'activitats acadèmiques.
També soc del parer, al igual que l'autor, de que coneixements i habilitats interpersonals han d'anar de la mà. I afegiria, que els coneixements alimentan la creativitat i aquesta potencía els aprenentatges.